Ogłoszenie o wyborze oferty w zapytaniu ofertowym
Nr 5/2014 na dostawę mrożonek

1.  Dyrektor  Młodzieżowego  Ośrodka  Wychowawczego  w  Samostrzelu, Samostrzel 7,   89-110 Sadki  informuje, że  działając  w sprawie  zamówienia do kwoty 30.000 euro, tj. z wyłączeniem  przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. na podstawie art. 4 pkt 8 (tekst jednolity Dz. U. z 2013, poz. 907 z późniejszymi zmianami)

nr 5/2014  na  „Dostawę  mrożonek  do stołówki  Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Samostrzelu”  zostały  złożone 2 oferty:

L.p. Nazwa oferenta Cena nettozł Cena bruttozł Punktacja%
KLAR Aleksandra, Andrzej Rybscy Sp. j.ul. Nowotoruńska 12A,

85-840 Bydgoszcz

12 435,00 13 056,79 86,38
PPH ROKAul. Rynek 10,  89-240 Kcynia 10 742,50 11 279,63 100

 

2. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:

                        PPH ROKA   ul. Rynek 10,  89-240 Kcynia

Oferent uzyskał  100 punktów w skali ocen przedstawiając najkorzystniejszą cenę, w związku z powyższym, zostanie z nim podpisana umowa.

3. Niniejszą informację zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego

www.mow-samostrzel.pl  oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.


 

Zapytanie ofertowe nr 5/2014

Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
w Samostrzelu
Samostrzel 7
89-110 Sadki,
tel./fax 52 386 88

działając w sprawie dokonania zamówienia do kwoty 30.000 euro, tj. z wyłączeniem
przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. na podstawie art.
4 pkt 8 (tekst jednolity Dz. U. z 2013, poz.907 z późniejszymi zmianami.).
Zaprasza wszystkich zainteresowanych wykonawców do złożenia oferty cenowej

na

„Dostawę mrożonek do stołówki
Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego
w Samostrzelu”

Samostrzel, poniedziałek, 22 grudnia 2014

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonek w ilościach podanych w Załączniku Nr 2. Artykuły te :
a. muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne oraz zasady systemu HACCP w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów, opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone, Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem lub w opakowaniach po 20 kg i 50 kg,
b. mają posiadać maksymalny okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu, Wykonawca powinien zagwarantować, iż dostarczane produkty spełniają normy związane z warunkami sanitarnymi ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej.

II. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2015r .

III. Warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców:

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
1. Dokumenty wymagane od Wykonawców:
– aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
– certyfikat HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP wystawione przez organy uprawnione do urzędowej kontroli żywności lub oświadczenie Wykonawcy o wprowadzeniu systemu HACCP,

– decyzję lub opinię właściwego organu inspekcji sanitarnej dotyczącą aktualnej zgody na przewóz (transport) mrożonek,
– pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika,
– wypełniony formularz oferty i formularz cenowy oraz podpisany wzór umowy.

IV. Opis sposobu przygotowania oferty:

1. Oferta złożona przez Wykonawcę musi być sporządzona na formularzach
załączonych do zapytania ofertowego oraz musi zawierać wszystkie dokumenty
wymagane postanowieniem pkt. III. 1 niniejszej oferty .
2. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania firmy
na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Jeśli
dokument przedstawiony jest w postaci kserokopii – poświadczenie, oprócz adnotacji:
“za zgodność z oryginałem”, musi być opatrzone imienną pieczątką, datą i podpisem
osoby upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz.
3. Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Cena oferty musi być podana w złotych cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku.
5. Wartość pakietu ogółem z podatkiem VAT stanowi cenę oferty.
6. Cena oferty obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą, w szczególności:
koszt zakupu, produkcji, transportu i rozładunku produktów.
7. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
8. W ofercie należy podać cenę jednostkową oferowanych produktów bez podatku VAT
(cena jednostkowa netto), wartość netto (ilość x cena netto), wskazać stawkę podatku Vat,
wartość podatku Vat (wartość netto x stawka podatku) oraz wartość brutto
(wartość netto + wartość podatku).
9. Cena jednostkowa netto za dany produkt określona przez Wykonawcę będzie obowiązywała przez cały okres trwania umowy i nie będzie podlegała zmianie.
10. Cenę należy podać za jednostki miary wskazane w Formularzu cenowym, bez względu na wielkość opakowania jednostkowego, w jakim towar zostanie sprzedany. Wykonawca oferujący opakowania jednostkowe znacznie różniące się gramaturą od opakowań podanych w formularzu cenowym winien przeliczyć cenę wg gramatury opakowania podanej przez Zamawiającego.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:

1) przedłużenie lub skrócenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach: – wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy;
2) ustawowej zmiany stawki podatku Vat.

V. W przedmiotowej sprawie informacji udzielają:
Anna Danielek tel. 52 386 88 76 w. 39
Anna Lasota (intendent) tel. 52 386 88 76 w. 33
codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00.

VI. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty lub też dostarczona osobiście
na adres: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Samostrzelu, Samostrzel 7,
89-110 Sadki w terminie najpóźniej do dnia 30.12.2014r. do godziny 10.00.

Koperta musi być zaadresowana na Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
w Samostrzelu, Samostrzel 7, 89-110 Sadki z dopiskiem „Oferta na dostawę
mrożonek do MOW w Samostrzelu – nie otwierać przed 30.12.2014r. godz. 10.00”
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
5. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwę i adres Wykonawcy oraz cenę
oferty. Informacje te zostaną odnotowane w protokole.
6. Zamawiający informację o wyniku postępowania zamieści na stronie internetowej
www.mow-samostrzel.pl oraz zawiadomi pisemnie (faksem lub drogą elektroniczną)
wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
7. Dane, o których mowa w pkt 5 Zamawiający udostępni tym Wykonawcom, którzy nie
byli obecni przy otwarciu ofert na ich pisemny wniosek.

VII. Kryteria oceny i wyboru oferty:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
najniższa cena – 100%
Oferty zostaną ocenione w skali od 0 do 100 pkt. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów, natomiast pozostałe wyliczone zostaną wg wzoru:
Wb=cena min / Cena of.bad. x 100 pkt
gdzie:
Wb – wartość punktowa oferty badanej
Cena min. – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
Cena of.bad. – cena brutto oferty badanej

2. W przypadku, gdy nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
VIII. Załączniki:
1. Formularz oferty
2. Formularz cenowy
3. Wzór umowy