Ogłoszenie o wyniku zapytania ofertowego
Nr 6/2014 na dostawę warzyw i owoców
1. Dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Samostrzelu, Samostrzel 7, 89-110 Sadki informuje, że działając w sprawie zamówienia do kwoty 30.000 euro, tj. z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. na podstawie art. 4 pkt 8 (tekst jednolity Dz. U. z 2013, poz. 907 z późniejszymi zmianami) nr 6/2014 na „Dostawę warzyw i owoców do stołówki Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Samostrzelu” do dnia 30.12.2014r. do godziny 10.00 nie wpłynęła żadna oferta.
Zapytanie ofertowe nr 6/2014
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
w Samostrzelu
Samostrzel 7
89-110 Sadki,
tel./fax 52 386 88 76
działając w sprawie dokonania zamówienia do kwoty 30.000 euro, tj. z wyłączeniem
przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. na podstawie art.
4 pkt 8 (tekst jednolity Dz. U. z 2013, poz.907 z późniejszymi zmianami.).
Zaprasza wszystkich zainteresowanych wykonawców do złożenia oferty cenowej
na
„Dostawę warzyw i owoców do stołówki
Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego
w Samostrzelu”
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców w ilościach podanych w Załączniku Nr 2. Artykuły te :
a. muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne oraz zasady systemu HACCP w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów.
II. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2015r .
III. Warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
1. Dokumenty wymagane od Wykonawców:
– aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
– certyfikat HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP wystawione przez organy uprawnione do urzędowej kontroli żywności lub oświadczenie Wykonawcy o wprowadzeniu systemu HACCP,
– decyzję lub opinię właściwego organu inspekcji sanitarnej dotyczącą aktualnej zgody na przewóz (transport) warzyw i owoców,
– pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika,
– wypełniony formularz oferty i formularz cenowy oraz podpisany wzór umowy.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta złożona przez Wykonawcę musi być sporządzona na formularzach
załączonych do zapytania ofertowego oraz musi zawierać wszystkie dokumenty
wymagane postanowieniem pkt. III. 1 niniejszej oferty .
2. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania firmy
na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Jeśli
dokument przedstawiony jest w postaci kserokopii – poświadczenie, oprócz adnotacji:
“za zgodność z oryginałem”, musi być opatrzone imienną pieczątką, datą i podpisem
osoby upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz.
3. Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Cena oferty musi być podana w złotych cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku.
5. Wartość pakietu ogółem z podatkiem VAT stanowi cenę oferty.
6. Cena oferty obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą, w szczególności:
koszt zakupu, produkcji, transportu i rozładunku produktów.
7. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
8. W ofercie należy podać cenę jednostkową oferowanych produktów bez podatku VAT
(cena jednostkowa netto), wartość netto (ilość x cena netto), wskazać stawkę podatku Vat,
wartość podatku Vat (wartość netto x stawka podatku) oraz wartość brutto
(wartość netto + wartość podatku).
9. Cena jednostkowa netto za dany produkt określona przez Wykonawcę będzie obowiązywała przez cały okres trwania umowy i nie będzie podlegała zmianie.
10. Cenę należy podać za jednostki miary wskazane w Formularzu cenowym, bez względu na wielkość opakowania jednostkowego, w jakim towar zostanie sprzedany. Wykonawca oferujący opakowania jednostkowe znacznie różniące się gramaturą od opakowań podanych w formularzu cenowym winien przeliczyć cenę wg gramatury opakowania podanej przez Zamawiającego.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
1) przedłużenie lub skrócenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach: – wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy;
2) ustawowej zmiany stawki podatku Vat.
V. W przedmiotowej sprawie informacji udzielają:
Anna Danielek tel. 52 386 88 76 w. 39
Anna Lasota (intendent) tel. 52 386 88 76 w. 33
codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00.
VI. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty lub też dostarczona osobiście
na adres: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Samostrzelu, Samostrzel 7,
89-110 Sadki w terminie najpóźniej do dnia 30.12.2014r. do godziny 10.00.
Koperta musi być zaadresowana na Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
w Samostrzelu, Samostrzel 7, 89-110 Sadki z dopiskiem „Oferta na dostawę
warzyw i owoców do MOW w Samostrzelu – nie otwierać przed 30.12.2014r.
godz. 10.00”
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
5. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwę i adres Wykonawcy oraz cenę
oferty. Informacje te zostaną odnotowane w protokole.
6. Zamawiający informację o wyniku postępowania zamieści na stronie internetowej
www.mow-samostrzel.pl oraz zawiadomi pisemnie (faksem lub drogą elektroniczną)
wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
7. Dane, o których mowa w pkt 5 Zamawiający udostępni tym Wykonawcom, którzy nie
byli obecni przy otwarciu ofert na ich pisemny wniosek.
VII. Kryteria oceny i wyboru oferty:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
najniższa cena – 100%
Oferty zostaną ocenione w skali od 0 do 100 pkt. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów, natomiast pozostałe wyliczone zostaną wg wzoru:
Wb=cena min/Cena of.bad. x 100 pkt
gdzie:
Wb – wartość punktowa oferty badanej
Cena min. – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
Cena of.bad. – cena brutto oferty badanej
2. W przypadku, gdy nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
VIII. Załączniki:
1. Formularz oferty
2. Formularz cenowy
3. Wzór umowy