Zapytanie ofertowe nr 5/2016

SCAN0006

SCAN0004

Młodzieżowy  Ośrodek  Wychowawczy
w Samostrzelu
Samostrzel 7
89-110 Sadki,
tel./fax  52 386 88 76
www.mow-samostrzel.pl

działając  w sprawie dokonania zamówienia do kwoty 30.000 euro, tj. z wyłączeniem
przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. na podstawie art.
4 pkt 8 (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późniejszymi zmianami.).

Zaprasza wszystkich zainteresowanych wykonawców do złożenia oferty cenowej

na

 „Dostawę  artykułów ogólnospożywczych  do stołówki
Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego
w Samostrzelu”

 

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa  artykułów ogólnospożywczych  w  ilościach

podanych  w  Załączniku  Nr  2.  Artykuły te :

    1. muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w Formularzu cenowym lub w opakowaniach o gramaturze, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego, opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone, Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem lub w opakowaniach po 20 kg i 50 kg,
    2. muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne oraz zasady systemu HACCP w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów,
    3. mają posiadać maksymalny okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu, Wykonawca powinien zagwarantować, iż dostarczane produkty spełniają normy związane z warunkami sanitarnymi ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej.

 

II.  Termin realizacji zamówienia:  od  dnia  podpisania  umowy  do  dnia  31.12.2016r.

 

III. Warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców:

 

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadaćuprawnienia do     wykonywania określonej działalności lub czynności.

1.  Dokumenty wymagane od Wykonawców:

–  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności

gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania

ofert;

–  wypełniony formularz oferty (zał. nr 1)  i wypełniony formularz cenowy (zał. nr 2);

–  oświadczenie Wykonawcy o wpisie do rejestru zakładów podlegających kontroli

Państwowej Inspekcji Sanitarnej, wprowadzeniu systemu HACCP, posiadaniu zgody

właściwego organu inspekcji sanitarnej na przewóz (transport) artykułów spożywczych

–   zał. nr 3,

–  pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.

 

IV. Opis sposobu przygotowania oferty:

 

1.   Oferta złożona przez Wykonawcę musi być sporządzona na formularzach

załączonych do zapytania ofertowego oraz musi zawierać wszystkie dokumenty

wymagane  postanowieniem  pkt. III. 1   niniejszej oferty.

2.   Oferta musi byćpodpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania firmy

na zewnątrz i zaciągania zobowiązańw wysokości odpowiadającej cenie oferty. Jeśli

dokument przedstawiony jest w postaci kserokopii – poświadczenie, oprócz adnotacji:

“za zgodnośćz oryginałem”, musi byćopatrzone imiennąpieczątką, datąi podpisem

osoby upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz.

3.   Wykonawcy ponosząkoszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4.   Cena oferty musi być podana w złotych cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch

miejsc po przecinku.

  1.   Wartość pakietu ogółem z podatkiem VAT stanowi cenę oferty.

6.   Cena oferty obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą, w szczególności:

koszt  zakupu, produkcji, transportu i rozładunku produktów.

7.   Wykonawca jest związany ofertą30 dni od upływu terminu składania ofert.

8.   W ofercie należy podać cenę jednostkową oferowanych produktów bez podatku VAT

(cena jednostkowa netto), wartość netto (ilość x cena netto), wskazać stawkę podatku Vat,

wartość podatku Vat (wartość netto x stawka podatku) oraz wartość brutto

(wartość netto + wartość podatku).

9. Cena jednostkowa netto za dany produkt określona przez Wykonawcę będzie obowiązywała przez cały okres trwania umowy i nie będzie podlegała zmianie.

10. Cenę należy podać za jednostki miary wskazane w Formularzu cenowym, bez względu na  wielkość opakowania jednostkowego, w jakim towar zostanie sprzedany. Wykonawca oferujący opakowania jednostkowe znacznie różniące się gramaturą od opakowań podanych w formularzu cenowym winien przeliczyć cenę wg gramatury opakowania podanej przez Zamawiającego.

11. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:

 

1) przedłużenie lub skrócenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach: – wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy;

2) ustawowej zmiany stawki podatku Vat,

3) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

 

V.  W przedmiotowej sprawie informacji udzielają:

Anna Danielek      tel. 52 386 88 76 w. 39

Anna Lasota  (intendent)       tel.  52 386 88 76  w. 33

codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00.

 

VI.   Miejsce oraz termin składania ofert:

 

1. Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty lub też dostarczona osobiście

na adres:  Młodzieżowy  Ośrodek  Wychowawczy  w  Samostrzelu,  Samostrzel 7,

89-110 Sadki  w  terminie najpóźniej do dnia  29.03.2016r. (wtorek) do godziny  11.00.

 

2. Koperta musi być zaadresowana  na  Młodzieżowy  Ośrodek  Wychowawczy

w  Samostrzelu,  Samostrzel 7,  89-110 Sadki   z dopiskiem „Oferta na dostawę

      artykułów ogólnospożywczych do stołówki  Młodzieżowego  Ośrodka 

      Wychowawczego  w Samostrzelu – nie  otwierać  przed  godz.  11.15  dnia 

      29.03.2016r.”.

 

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją

ofertę.

5. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwę i adres Wykonawcy oraz cenę

oferty. Informacje te zostaną odnotowane w protokole.

6. Zamawiający informację o wyniku postępowania  zamieści na stronie internetowej

www.mow-samostrzel.pl  oraz zawiadomi pisemnie (faksem lub drogą elektroniczną)

wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

7. Dane, o których mowa w pkt 5 Zamawiający udostępni tym Wykonawcom, którzy nie

byli obecni przy otwarciu ofert na ich pisemny wniosek.

 

VII.  Kryteria oceny i wyboru oferty:

 

1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

najniższa cena – 100%

Oferty zostanąocenione w skali od 0 do 100 pkt. Oferta z najniższącenąotrzyma maksymalnąliczbępunktów, natomiast pozostałe wyliczone zostanąwg wzoru:

cena min

Wb=—————- x 100 pkt

Cena of.bad.

gdzie:

Wb – wartośćpunktowa oferty badanej

Cena min. – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert

Cena of.bad. – cena brutto oferty badanej

 

2. W przypadku, gdy nie można dokonaćwyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogązaoferowaćcen wyższych niżzaoferowane w złożonych ofertach.

 

3. Zamawiający poprawi omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, zgodnie z art. 87 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający o dokonanych poprawkach, niezwłocznie zawiadomi, wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

 

VIII. Załączniki:

  1. Formularz oferty
  2. Formularz cenowy
  3. Oświadczenie
  4. Wzór umowy