Zapytanie ofertowe nr 3/2016
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
w Samostrzelu
Samostrzel 7
89-110 Sadki,
tel./fax 52 386 88 76
www.mow-samostrzel.pl
działając w sprawie dokonania zamówienia do kwoty 30.000 euro, tj. z wyłączeniem
przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. na podstawie art.
4 pkt 8 (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz.2164 z późniejszymi zmianami.).
Zaprasza wszystkich zainteresowanych wykonawców do złożenia oferty cenowej
na
„Dostawę mrożonek do stołówki
Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego
w Samostrzelu”
I. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonek w ilościach podanych w Załączniku Nr 2. Artykuły te :
- muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne oraz zasady systemu HACCP w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów, opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone, Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem lub w opakowaniach po 20 kg i 50 kg,
- mają posiadać maksymalny okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu, Wykonawca powinien zagwarantować, iż dostarczane produkty spełniają normy związane z warunkami sanitarnymi ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej.
II. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016r .
III. Warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadaćuprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
1. Dokumenty wymagane od Wykonawców:
– aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
– wypełniony formularz oferty (zał. nr 1) i formularz cenowy (zał. nr 2);
– oświadczenie Wykonawcy o: wpisie do rejestru zakładów podlegających kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, wprowadzeniu systemu HACCP, posiadaniu zgody właściwego organu inspekcji sanitarnej na przewóz (transport) mrożonek – zał. nr 3;
– pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta złożona przez Wykonawcę musi być sporządzona na formularzach
załączonych do zapytania ofertowego oraz musi zawierać wszystkie dokumenty
wymagane postanowieniem pkt. III. 1 niniejszej oferty .
2. Oferta musi byćpodpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania firmy
na zewnątrz i zaciągania zobowiązańw wysokości odpowiadającej cenie oferty. Jeśli
dokument przedstawiony jest w postaci kserokopii – poświadczenie, oprócz adnotacji:
“za zgodnośćz oryginałem”, musi byćopatrzone imiennąpieczątką, datąi podpisem
osoby upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz.
3. Wykonawcy ponosząkoszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Cena oferty musi być podana w złotych cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku.
- Wartość pakietu ogółem z podatkiem VAT stanowi cenę oferty.
6. Cena oferty obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą, w szczególności:
koszt zakupu, produkcji, transportu i rozładunku produktów.
7. Wykonawca jest związany ofertą30 dni od upływu terminu składania ofert.
8. W ofercie należy podać cenę jednostkową oferowanych produktów bez podatku VAT
(cena jednostkowa netto), wartość netto (ilość x cena netto), wskazać stawkę podatku Vat,
wartość podatku Vat (wartość netto x stawka podatku) oraz wartość brutto
(wartość netto + wartość podatku).
9. Cena jednostkowa netto za dany produkt określona przez Wykonawcę będzie obowiązywała przez cały okres trwania umowy i nie będzie podlegała zmianie.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
1) przedłużenie lub skrócenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach: – wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy;
2) ustawowej zmiany stawki podatku Vat,
3) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
V. W przedmiotowej sprawie informacji udzielają:
Anna Danielek tel. 52 386 88 76 w. 39
Anna Lasota (intendent) tel. 52 386 88 76 w. 33
codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00.
VI. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Zamawiający informuje, że oferta wraz ze wszystkimi dokumentami musi być
złożona pisemnie.
2. Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty lub też dostarczona osobiście
na adres: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Samostrzelu, Samostrzel 7,
89-110 Sadki w terminie najpóźniej do dnia 23.03.2016r. (środa) do godziny 12.00.
3. Koperta musi być zaadresowana na Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
w Samostrzelu, Samostrzel 7, 89-110 Sadki z dopiskiem „Oferta na dostawę
mrożonek do stołówki Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Samostrzelu
– nie otwierać przed godz. 12.15 dnia 23.03.2016r.”
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, zostaną zwrócone Wykonawcy
niezwłocznie.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
6. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. w Młodzieżowym Ośrodku
Wychowawczym w Samostrzelu, Samostrzel 7, 89-110 Sadki dnia 23 marca 2016r.
(środa) o godzinie 12.15.
7. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwę i adres Wykonawcy oraz cenę
oferty. Informacje te zostaną odnotowane w protokole.
8. Zamawiający informację o wyniku postępowania zamieści na stronie internetowej
www.mow-samostrzel.pl oraz zawiadomi pisemnie (faksem lub drogą elektroniczną)
wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
9. Dane, o których mowa w pkt 5 Zamawiający udostępni tym Wykonawcom, którzy nie
byli obecni przy otwarciu ofert na ich pisemny wniosek.
VII. Kryteria oceny i wyboru oferty:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
najniższa cena – 100%
Oferty zostanąocenione w skali od 0 do 100 pkt. Oferta z najniższącenąotrzyma maksymalnąliczbępunktów, natomiast pozostałe wyliczone zostanąwg wzoru:
cena min
Wb=—————- x 100 pkt
Cena of.bad.
gdzie:
Wb – wartośćpunktowa oferty badanej
Cena min. – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
Cena of.bad. – cena brutto oferty badanej
2. W przypadku, gdy nie można dokonaćwyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogązaoferowaćcen wyższych niżzaoferowane w złożonych ofertach.
3. Zamawiający poprawi omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, zgodnie z art. 87 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający o dokonanych poprawkach, niezwłocznie zawiadomi, wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
VIII. Załączniki: